2014. június 6., péntek

Díj!

Ez afféle fejezeten kívüli bejegyzés, ugyanis kaptam egy díjat!*--* Méghozzá eme blogról, aminek rendkívül örülök!^^ Üzenem...

A díj "kipécézős", íme a feladatok:

- Linkelt be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
- Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
- Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
- Egy hozzászólásban értesítsd Őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Ez nehéz lesz, ugyanis nem igazán olvasok blogot...:D

Hét dolog:
1. Régen imádtam a popzenét, de ma már elviselhetetlennek tartom, ha meg kellene hallgatnom egy Katy Perry-t, vagy Rihannát.
2. Még a pop korszakomban is válogatósabb voltam az átlagnál.
3. Rendkívüli módon zavar mások véleménye, de ezt azzal próbálom leplezni, hogy még inkább arra fektetem a hangsúlyt, amit esetleg egy kívülálló negatívnak találhat rajtam.
4. Nincs túl nagy önbizalmam, de amire mégis büszke vagyok, az az intelligenciám. Szerintem.
5. Őszinte vagyok. Túl őszinte. Sokszor nem veszem észre, ha valakit megbántok a környezetemben.
6. Egyszerűen imádok magamról beszélni, még ha nem is érdekes az az információ, amit közlök másokkal.
7. Tudom, hogy ez rendkívül cink, de viccesnek tartom az asdf moviet, attól függetlenül, hogy nem vagyok a primitív humor híve.

Akár tízet is tudnék írni!:D (lásd: 6. pont)

Hét ember:
1. Kikinek, mert imádom a blogját, és nagyon sokat segített nekem.
2. Kamcsiínak, mert ő csinálta nekem ezt a fantasztikus fejlécet!*--* (és mert nagyon jól ír)
3. Julcsinak, mert rendkívül jól fogalmaz, és mert imádom, mint embert!^^
4. Ez a hely, még gazdára vár!:3
5. Ez a hely, még gazdára vár!:3
6. Ez a hely, még gazdára vár!:3
7. Ez a hely, még gazdára vár!:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése