2014. augusztus 30., szombat

17. fejezet

Sziasztok! 
Elérkeztünk az utolsó előtti fejezethez. Igen, én ezt már nem tudom tovább húzni, és úgy tűnik felesleges is... Egyszer úgyis mindennek vége.c: Remélem, sikerül majd egy maradandó lezárással megköszönnöm, hogy ilyen lelkes olvasóim voltatok!<3

 - Sarah! – hallom nevem a hátam mögött, s a hangra egyből megdobban a szívem.
 Amint megfordulok, anyukámat látom, ahogyan sebesen halad felém, könnyektől ázott szemekkel. Az enyémből is kicsordul egy, és a táskámat ledobva odarohanok hozzá.
 - Kérlek, ne haragudj! – szorít magához, és pedig zokogva simogatom csontos derekát.
 Eltol magától, és letörli a szemeimet.
 - Jössz velünk, anya? Kérlek! Nagyon kérlek! – szipogom, ő pedig mosolyogva bólogat, és a fülem mögé tűri az egyik sötétbarna tincsem.
 Én zokogva újra megölelem, ám a pillanatot egyből megszakítja apám érdes hanga, ahogyan felénk lépked.
 - Sarah! – üvölt idegesen, én meg megszorítom anya kezét, mintha az biztonságot sugározna – Mégis mit képzelsz magadról, mi? Hol a faszban voltál eddig?!
 Remegek, válasz nem jön ki a torkomon, Jack azonban elém lép, és mélyen apám tekintetébe ássa az övét.
 - Nálam, baszd meg – jelenti ki nyugodt hangon, de legbelül tudom, hogy fél apámtól.
 - Hogy beszélsz, kisgyerek? – kérdezi apa meghökkenten.
 - Ahogy maga a saját lányával – mondja Jack, én meg mindjárt elájulok, úgy remegek.
 - Sarah! Ki ez a kis senkiházi? – veti oda nekem a kérdést, egy gúnyos vigyorral az arcán.
 - Ó, elnézést. Még be sem mutatkoztam – neveti el magát kelletlenül Jack, és egy pimasz mosoly kíséretében odanyújtja a kezét apának – Jack Bourdon vagyok.
 Apám arcán alig láthatóan végigfut az idegesség nyoma, majd ő is odanyújtja a kezét Jacknek, ám a helyett, hogy megrázná azt, lerántja őt a földre.
 - Ohó! Milyen erős szorítása van magának! – vigyorok Jack, miközben feltápászkodik – De a nevét még mindig nem tudtam meg.
 - Robert Amerthson – mondja halkan apa, és felém közeledik.
 Újból megszorítom anya karját, bár tudom, ő is ugyanúgy retteg, ahogyan én. Szívem dobogása még a sóhajtásaimat is elnyeli, minden pillanatban, mikor apa egy lépést tesz felénk. Majd végül, mikor megáll előttünk, egy hatalmas pofont kapok tőle, amelybe még a fülem is megcsendül, és el is vesztem az egyensúlyom. A földre kerülök ütésétől. Már látom, ahogyan anya haja felé nyúl, de mielőtt én tudnám megakadályozni, hogy megtépje, Jack rántja meg apa kabátjának kapucniját, ezzel némileg kizökkentve egyensúlyából.
 - Mit képzel magáról? – üvölti Jack, és egy hatalmasat üt apa arcába öklével, amitől ő is a fölre kerül.
 Zokogva ülök, s érzem, ahogy körülöttem már többen összegyűltek figyelni, hogy mi történik éppen. Apa feltápászkodik, letörli a vért a szájáról, és idegesen megragadja Jack pulóverét. Ebben a pillanatban szirénázva érkezik a rendőrautó, amire ösztönösen elengedi a barátomat.
 - Ki hívta ki őket? – üvölt apa, magából teljesen kikelve, ám senki sem ad választ a kérdésére.
 Háta mögött csattan a bilincs, ő pedig még mielőtt a kocsiba ültetné, kiabálva átkoz engem, anyámat, és Jacket:
 - Rohadjatok meg, mindnyájan, ti senkiházi fasszopók! Angela! Nélkülem te egy senki vagy, ugye tudod? Egy nagy büdös senki! Sarah is a te véredet örökölte, hogy pusztuljatok meg mindannyian! Bár ne lennék egy ilyen család tagja, ahol az apát semmibe veszik! Az egyetlen embert, aki tett is valamit ezért a kibaszott életetekért!
 Jack nyomban magához karol, amint észreveszi őrült remegésem. Amint belélegzem illatát, egyből zokogni kezdek.
 - Shh! Most már nincs semmi baj! Elment végre! – suttogja a hajamba.
 - És ha visszajön? – kérdezem, könnyeimet nyelve.
 - Nem fog egyhamar visszajönni – nyugtat – De ha mégis, megvédelek titeket!
 Ösztönösen anya felé fordulok, és őt is átölelem. A kettő legfontosabb személy karjában lenni egyszerűen fantasztikus és megnyugtató érzés. Zokogásom is lassan elhal, és már csak az utolsó könnyeimet engedem lefolyni az arcomon.
 - Mi lesz velünk ez után? – nézek fel az ölelésből.
 - Minden jó lesz, meglátod! – mosolyodik el Jack finoman, és egy utolsót simít hajamon.
 - Anya! – fordulok felé – Úgy örülök, hogy velünk jössz! Nagyon szeretlek!
 - Én is szeretlek, kicsim – mosolyog, és egy könnycsepp csillan meg a szemében.
 Újra megöleljük egymást, és mindannyian érezzük, ettől a naptól kezdve egy új élet kezdődik számunkra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése